תקציר עיתונות • כל מה שמצפה לנו בעיתוני החג

    ארי וידר No Comments on תקציר עיתונות • כל מה שמצפה לנו בעיתוני החג
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גיליונות חג הפסח הינם מהגיליונות הנמכרים ביותר בעיתונות החרדית, וההיערכות לכך היא בהתאם. חודשים ארוכים יושבים העורכים והכתבים על המדוכה ומבקשים להציג את העיתון המרתק וכמובן הנמכר ביותר, משרדי הפרסום מצדם רוכשים אף הם עמודים רבים, והתוצאה – חגיגה לעיניים.

    יצאנו לבדוק מה הכינו השבועונים לקראת החג.

    בעיתון משפחה על כל מוספיו יודפסו למעלה מ-1000 עמודים. אריה ארליך שירטט קווים לאישיותו של האדמו"ר מבאבוב. כתב השטח אהרן גרנות טס למדינות אסיה ומדווח משם. פרויקט מיוחד של העיתון 'עושי שלום': סופרי 'משפחה' חוזרים לאנשים העומדים מאחורי הסולחות שהעלימו את המחלוקות הגדולות: שני הפלגים בויז'ניץ, סאטמאר ובעלזא, סאטמאר וחב"ד, הגר"ע יוסף והגר"מ אליהו ועוד.

    בנוסף חושפים בעיתון 14 יומנים סודיים בכתב ידו של הגר"ע יוסף זצ"ל בו הוא מתאר את יוזמות השלום שהיה מעורב, את פגישתו החסויה עם נשיא מצרים, את ביקורו הדרמטי באיראן והדרך שבה מינה את ח"כי ש"ס.

    ראיון נדיר מתקיים עם הנגיד הרב יוסי וואזנר בנו של פוסק הדור הגר"ש וואזנר ומגדולי תומכי עולם התורה.

    כן תקראו על סיפור נפילתה ועלייתה של משפחת רייכמן אצולת הממון החרדית. וראיון נדיר עם הרב אריה אלתר, הנסיך לבית גור ורואה החשבון החרדי הראשון בישראל, שחושף סיפורים מאבותיו האדמו"רים לבית 'גור'.

    משפחה

    בנוסף ניתן יהיה לקרוא פרופיל מרתק על הגר"ד כהן ר"י חברון. ומקורבו של הגראי"ל יעקב ורז'בינסקי, האיש שנשלח על ידו למשימות תחזוק עולם התורה העניק ראיון נדיר.

    גם בעיתון בקהילה עמלו קשה ומציגים שורת כתבות מרתקות.

    יאיר רבינוביץ, אחיו של האדמו"ר ממונקאטש חוזר לקבר אביו שנטש את האדמו"רות לטובת הציונות.

    כמו"כ, בבקהילה תוכלו גם לקרוא פרופיל מקיף על הגאון רבי אברהם יהושע סולובייצ'יק ראש ישיבת בריסק. וגם, ראש הסי איי אי לשעבר אומר בראיון מיוחד כי "אובמה שונא את ישראל, לשחרר את פולארד".

    הרב יעקב ב. פרידמן ואהרן קליגר מציגים פרופיל ענק על הגרי"מ שכטר.

    בנוסף יספר יעקב ריבלין במוסף מיוחד על עשרת ההחמצות הפוליטיות הגדולות של הקדנציה היוצאת שגרמו להקדמת הבחירות ולתוצאות המפתיעות.

    בעיתון שעה טובה תוכלו לקרוא ראיון ראשון ומיוחד על 7 עמודים שערך כמה שעות עם ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז בו מאשים את דרעי שעשה הכל לפסול קולות ואומר אם הגר"ע יוסף היה חי היה מצביע יחד. וכן פרוייקט 'ארבעה בנים': מסמך מטלטל עם 4 נושרים שנהיו חילוניים וחזרו לדת בו הם מאשימים את ראשי הישיבות וההורים.

    בעיתון יום ליום תקראו ראיון חג נדיר, לראשונה בהיסטוריה עם הגרב"צ מוצפי וכן תוכלו לקרוא על היומנים המלאים של הגר"ע יוסף זצ"ל שנחשפים.

    בקו עיתונות תוכלו להיחשף למסמך ייחודי ומרתק הרואה אור לראשונה ואשר בו נחשף פרק מזיכרונותיו של הרב ברילנט, על הרגעים הדרמטיים מאחורי הקלעים במחיצת גדולי ישראל זצ"ל.

    בנוסף תוכלו לקרוא שם שיחה מטלטלת עם האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ממיטת חוליו, בו הוא מדבר על גל ההתמודדויות הפוקדות את סביבתו.



    0 תגובות